Subtotaal: 0.00


Geen producten in je winkelmand.

Selecteer een pagina

Retourneren

Ben je na een aankop toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat vinden we erg vervelend. Daar gaan we gelijk wat aan doen. Retourneren is bij Hollandse Markten Shop altijd mogelijk als het betreffende product in originele staat is (geen gebruikssporen). Je mag een product zonder opgaaf van redenen 14 dagen na je aankoop herroepen.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Producten die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn
  • Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden. Denk hierbij aan verzorgingsproducten, oordopjes, badmode, etc.
  • Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
  • Vouchers of tegoedbonnen
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn*
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
  • Planten of andere bederfelijke goederen

* Je kan een product bekijken en beoordelen als in een fysieke winkel. Wanneer het product gebruikssporen bevat kan het niet geretourneerd worden. Bijvoorbeeld: haal een pannenset uit de doos, controleer en bekijk het van alle kanten, maar ga hier niet mee koken.

Een product retourneren kan je doen met behulp van het retourformulier.

 

Wanneer betalen we het aankopbedrag terug?

We proberen het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug te storten.

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort. Kosten die zijn gemaakt voor bijvoorbeeld installatie kunnen we helaas niet vergoeden.

Hoe krijg je het terug?

Je krijgt het geldbedrag teruggestort op de rekening waarmee je het betaald hebt.

 

Retourinstructies

  1. Vul het retourformulier in en stuur deze naar shop@hollandsemarkten.nl
  2. Je ontvangt van ons binnen 1 werkdag een mail met daarin de informatie waar het pakket naar toe kan worden gestuurd
  3. Voeg de pakbon en het retourformulier toe aan de zending
  4. Bewaar het verzendbewijs totdat het bedrag op je rekening staat

 

Beschadigd, incompleet, defect of verkeerde levering?

Heb je een beschadigd en/of defect product ontvangen? Of heb je het verkeerde artikel ontvangen? Neem dan altijd eerst even contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vind je op deze pagina.